Zemljevid Slovenske planinske poti

Slovenska planinska pot je vezna pot, ki se vije od Maribora do Debelega rtiča. Leta 2020 zajema 80 kontrolnih točk. Zemljevidi poti so različni, saj vezna pot na določenih odsekih nudi različne možne poti, predvsem tam, kjer so na voljo poti različnih težavnosti.

Osnoven zemljevid Slovenke planinske poti s strani PZS-ja naj bi bil tak.

Zemljevid sem na podlagi GPS sledi moje hoje pripravil tudi jaz, ampak je zaradi Googlovih omejitev razdeljen na dva dela, prvi del je od začetka do Aljaževega doma v Vratih, drugi del pa od Vrat do konca.

Podroben zemljevid najdete tudi na tej povezavi, kjer boste dobili še več informacij o posameznih etapah, točkah itd.

GPS sledi

Kot omenjeno, sem celotno pot snemal, tako da vam sedaj lahko ponudim GPS oz. GPX sledi poti, ki si jih lahko prenesete in jih uporabite za orientacijo. Vsekakor priporočam, saj je Slovenska planinska pot na nekaterih odsekih dokaj slabo označena, predvsem zadnji del poti, nekje od Porezna naprej.

Moje GPS sledi (za prenos kliknite na posamezno ali spodaj prenesite vse skupaj):

1. Spodnje Radvanje – Kope
  2. Kope – Smrekovec
  3. Smrekovec – Grohot
  4. Grohot – Ledine
  5. Ledine – Kanonir
  6. Kanonir – Dobrča
  7. Dobrča – Golica
  8. Golica – Vrata
    Manjša napaka – Na Jeklarjevem sedlu se je potrebno na razpotju držati desne in nadaljevati po grabnu naprej proti grebenu, ne pa naravnost spodaj do Jeseniške planine. Pri Mokotovi bajti se prava pot in GPS sled ponovno združita v pravo pot.
  9. Vrata – Dom Valentina Staniča
  10. Dom Valentina Staniča – Kriški podi
  11. Kriški podi – Jalovec
  12. Jalovec – Krn
  13. Krn – Petrovo Brdo
  14. Petrovo Brdo – Idrija
  15. Idrija – Col
  16. Col – Matavun
    Ta del poti je na nekaterih delih izjemno slabo označen, zato je tukaj nekaj napak oz. priporočil, kako pot najlaže prehoditi:
    a) Do Javornika je v krajih Vodice in Malo Polje najbolje iti kar po cesti.
    b) Malo pred Nanosom se ni potrebno spustiti po cesti do Podraške bajte, ampak na razpotju nadaljujemo rahlo levo na markirano, a nekoliko zaraščeno pot. Pod Laniškim vrhom se poti združita.
    c) Pot med Razdrtim in Senožečami je na nekaj mestih zelo zaraščena in orientacija precej otežena. Priporočam obhod po cesti.
    d) Od bližine cerkvice sv. Helene v Gradišču pri Divači do Škocjanskih jam gre prava pot desno čez Dolnje Ležeče. Jaz sem se že obrnil v pravo smer, pa se potem zaradi teme in lažje navigacije vrnil in nadaljeval levo proti cesti.
  17. Matavun – Debeli rtič

Vse GPS sledi si lahko prenesete tudi v paketu.

*Zaradi varnosti so vse GPS sledi zapakirane v .zip datoteke, saj sistem ne omogoča direktnega nalaganja .gpx datotek.

*GPS sledi naj vam služijo kot pomoč pri orientaciji, uporaba na lastno odgovornost.

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja